• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82151
+
-

تامین ۱۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان  بوشهری

تامین ۱۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان  بوشهری

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: احداث، خرید، تعمیرات و بازسازی 1۴۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاهای استان در دست اجرا است. به گزارش مهر، «احمد لطفی» در نشست با مسئولان ادارات شهر آب‌پخش اظهار کرد: در کنار توجه به معیشت و اجرای برنامه‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد تامین مسکن مناسب برای مددجویان است. وی افزود: در این زمینه و با مشارکت سپاه پاسداران و استانداری بوشهر و با استفاده از منابع کمیته امداد و مشارکت خیرین، طرح‌های متنوعی در قالب برنامه‌های بهسازی، نوسازی، ساخت و خرید واحدهای مسکونی اجرا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به چشم‌اندازهای موجود و برنامه‌های ساخت مسکن که طی 3 سال گذشته در قالب نهضت ساخت مسکن در استان آغاز شده است، انتظار می‌رود تا پایان سال آینده بتوانیم مشکل مددجویان روستایی را برای داشتن یک ساختمان مقاوم حل کنیم. لطفی ادامه داد: در کنار ساخت مسکن مناسب برای مددجویان روستایی، تسهیلات مناسبی نیز در زمینه اشتغال به آنها داده می‌شود که در ماندگاری آنها در روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، احداث، خرید، تعمیرات و بازسازی 1400 واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاهای استان در دست اجرا است که انتظار می‌رود تا پایان امسال این واحدها به مددجویان تحویل داده شود. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در سال گذشته، ۶۳۴ واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته و به مددجویان این نهاد تحویل داده شد. وی ادامه داد: کمیته امداد در 7 ردیف خرید مسکن روستایی، احداث، تعمیرات، تأمین خدمات جانبی مسکن روستایی و شهری و احداث سرویس‌های بهداشتی ویژه برنامه‌های مناسبی در دستور کار دارد و از مشارکت خیرین هم در این بخش استفاده می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید